۱۳۸۷ مرداد ۳۱, پنجشنبه

سری به خود بزنیم

امروز بعد از یک وقفه نسبتا طولانی میخواستم سری به وبلاگم بزنم
نمیدونم چرا یه هو یادم افتاد که مدت مدیدی است که به خودم سر نزدم
ببینم کی هستم کجا قرار گرفتم چه اتفاقاتی تو زندگیم افتاده به چه کسانی
نزدیک شدم از چه کسانی فاصله گرفتم ........
به این نتیجه جالب رسیدم :
ما آدما خودمون مقصریم که چه جایگاهی برا خودمون تعریف کردیم
کجا قرار بگیریم و اطرافیان خود را در چه رتبه ای قرار دهیم
چقدر دوست داشته باشیم وچقدر دوست داشته شویم.
پس:
ستایش کنیم کسی را که دوستمان میدارد
سرزنش نکنیم کسانی را که از ما گریزانند
هر کدام از دوستانمان ایینه ای هستند از رفتار ما

آب حیات من است خاک ره کوی دوست

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

بله استاد ادمها وقتی یادشون می افته کین و دارن چکار میکنن که دیگه خیلی دیره
اما مطمئن باش که در همه حال دوست دارم و برام عزیزی حتی اگه تو منو فراموش کنی من هیچ موقع فراموشت نمی کنم

ناشناس گفت...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!

ناشناس گفت...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!

ناشناس گفت...

A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog

ناشناس گفت...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!

ناشناس گفت...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!
Cargo Net

ناشناس گفت...

Read your article, if I just would say: very good, it is somewhat insufficient, but I am

still tempted to say: really good!
Personalized http://www.jsfishnet.com

ناشناس گفت...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Sports Net

ناشناس گفت...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
Rope,Twine

ناشناس گفت...

معذرت می خوام لحنم عوش می شه اما استاد: لیلی کیه؟

 
Free counter and web stats